Regulamin
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez platformę b2b, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, platformie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Reklamacje
§ 8 Dane osobowe
§ 9 Zastrzeżenia
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja platformy b2b (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć swoje indywidualne Konto.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący na platformie b2b.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Platforma b2b – sklep internetowy należący do firmy P.H. „Roy” Piotr Kowalski przeznaczony do obsługi zamówień w trybie b2b (business to business).
Sprzedawca –PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ROY" Kowalski Piotr, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7971068688 , nr REGON 670685430, Podole 3, 05-600 Podole .
- Adres pocztowy: ul. Podole 3, 05-600 Grójec.
- Adres e-mail: hurt@motoroy.pl
- Telefon: 511 844 806
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Podole 3, 05-600 Grójec.
- Adres do wysłania reklamowanego towaru: Podole 3, 05-600 Grójec.
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia na platformie b2b, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
- Ceny towarów widoczne na platformie b2b są całkowitymi cenami za towar, podane są w formie netto oraz brutto. Istnieje możliwość negocjacji ceny przy zamówieniu większej ilości.
- Kupujący aby móc zobaczyć ceny hurtowe oraz składać zamówienia musi posiadać aktywne konto na platformie b2b.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych na platformie b2b: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia zawartości koszyka przez Kupującego.
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- Gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie po uprzednim skontaktowaniu się z biurem Sprzedawcy.
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wynosi 48 godzin od momentu złożenia zamówienia na platformie b2b.
- Towar dostarczany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jak i może zostać dostarczony poza granice Rzeczypospolitej Polskiej jednakże w tym przypadku koszt dostawy traktowany jest indywidualnie zależnie od stawki przewoźnika.
- Towary zakupione na platformie b2b dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – zamówienia złożone do godziny 12 są wysyłane tego samego dnia.
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost – zamówienia złożone do godziny 12 są wysyłane tego samego dnia.
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS – zamówienia złożone do godziny 15 są wysyłane tego samego dnia.
- Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
- W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Zgłoszenie reklamacji na towar uszkodzony w transporcie należy zgłosić maksymalnie do 3 dni od dnia otrzymania przesyłki, w innym przypadku zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
- Braki ilościowe towaru w paczce należy zgłosić maksymalnie do 3 dni od dnia otrzymania przesyłki, w innym przypadku zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
- Proces weryfikacji oraz pakowania jest monitorowany oraz nagrywany. Poniżej znajduje się link do przykładowych filmów z weryfikacji oraz pakowania.
- Weryfikacja zamówienia:
- Pakowanie:
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Podole 3, 05-600 Grójec.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w platformie b2b.
- Reklamacje dotyczące działania platformy b2b należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Szczegółowy opis gromadzenia oraz zarządzania zbieranymi danym zawarty jest w polityce prywatności.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Regulamin konta
Regulamin konta
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja platformy b2b (usługa), dzięki której Kupujący może założyć swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący na platformie b2b.
Sklep – platforma do sprzedaż b2b prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem motoroy.pl
Sprzedawca - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ROY" Kowalski Piotr, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7971068688 , nr REGON 670685430, Podole 3, 05-600 Podole .
- Adres pocztowy: Podole 3, 05-600 Podole
- Adres e-mail: hurt@motoroy.pl
- Telefon: 511 844 806
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
- Założenie Konta jest całkowicie niezbędne do uzyskania dostępu do oferty hurtowej oraz możliwości składania zamówień.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz na platformie b2b.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: hurt@motoroy.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail reklamacje@motoroy.pl.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Szczegółowy opis gromadzenia oraz zarządzania zbieranymi danym zawarty jest w polityce prywatności.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy hurt@motoroy.pl czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Zgłoszenie reklamacji na towar uszkodzony w transporcie należy zgłosić maksymalnie do 3 dni od dnia otrzymania przesyłki, w innym przypadku zgłoszenia nie będą rozpatrywane.